piatok 3. februára 2017


Líčenie na ples   🎉💄💎👠👛


Pre mnohé z nás je na plese dôležitejší mejkap ako napríklad šaty. Môže to byť ozdoba, vďaka ktorej nebudete potrebovať ani šperky  a aj veľmi jednoduché šaty potom budú vyzerať tajomne a zvodne. Jednofarebné, jednoduché šaty, v ktorých vaša postava vynikne      a k tomu výrazné líčenie očí a jednoduché pery v nude odtieni.   



Ja som dnes líčila na ples moju sesternicu, ktorá mala len jedinú prosbu. Tou prosbou bola čierna a strieborná farba na jej očiach. Nechala pracovať moju tvorivosť a záver sa jej veľmi páčil. 





                                          

Nakoľko sme zvolili výrazné líčenie, tak účes sme zvolili jednoduchý. Vlasy som jej vyčesala nahor a spravila cop. Potom som si pomohla vypchávkou a vytvorila drdol. Je to účes, ktorý nie je náročný na čas, peniaze ani na vytvorenie. Veľkou výhodou je aj to, že tieto vypchávky majú viac veľkostí aj farieb. Takže si môžete vybrať tú, ktorá vám najviac vyhovuje. Ja som ešte tento drdol jemne ozdobila sponkou, na ktorej konci je kamienok.






2 komentáre: