utorok 10. januára 2017

Môj prvý príspevok

Práve som prišla zo školy a akosi som sa rozhodla, že si vytvorím blog. Rada píšem a ešte radšej rozprávam. :D Určite to poznáte, keď už majú ľudia dosť vášho bľabotania a neviete sa vyrozprávať. Mám veľmi rada líčenie. Chcem sa podeliť so svojim podareným aj menej podareným líčením, nech sa trošku aj zasmejete, ak ste sa na tento blog dostali. No mám veľa záujmov takže bude tento blog pestrý.

Včera som kreslila na ruku očné viečko obľúbenými tieňmi, pretože sa mi to zapáčilo. Vidím takéto obrázky po sociálnych sieťach a nedalo mi to neskúsiť. Už som sa pokúšala a nebolo to až tak dávno, no ten rozdiel je komický. Najlepšie na tom je, že keď som to nakreslila prvý krát, bola som nadšéná z toho ako to vyzerá. :D

Druhá fotka je takmer spred roka.  A tá prvá zo včera.
Nájdete rozdiel? :D Myslím že je ich mnoho. Páči sa vám to? Ja osobne som zo včerajšej fotky nadšená, no čo bude znova o rok? :) Zaujímavá myšlienka. 






2 komentáre: